سیاه‌قلــــــــــــــــــــــــــــــم

دانلود گزارش‌های بهمن صباغ زاده

سیاه‌قلــــــــــــــــــــــــــــــم

دانلود گزارش‌های بهمن صباغ زاده

سخنی با شما

درود دوستان عزیز. از ابتدای سال 1390 بود که تصمیم گرفتم پیرامون شعر تربت در فضای مجازی فعالیت کنم. ابتدا با گزارش شعرهای خوانده شده در جلسات شنبه‌شب‌ها شروع کردم و بعد از مدتی گزارش هفتگی را به صورت هفته‌نامه‌ای درآورم که شامل بخش‌های مختلفی از جمله اشعار خوانده شده در جلسه، معرفی شاعران تربت، معرفی شعر گویشی تربت، ضرب‌ المثل‌های تربتی، فریادهای تربتی، افسانه‌های تربتی، شعر طنز تربت، مقاله‌های ادبی همشهریان، مصاحبه‌های ادبی، اخوانیات بین شاعران تربتی، ادبیات کلاسیک، گزیده‌ی شعر تربت و ... بود. بعد از آن گزاش جلسات مثنوی خوانی و تفسیر قرآن انجمن مثنوی خوانی تربت را به آن اضافه کردم. در این سال‌ها سعی‌ام بر این بوده است که اتفاقات ادبی که در تربت حیدریه می‌افتد از جمله جلسات نافه، بزرگداشت‌ها و نکوداشت‌ها و دیگر مراسم مشابه را نیز گزارش کنم. با اضافه شده مطالب در چند سال اخیر با این که سعی کرده‌ام با فهرست موضوعی و برچسب گذاشتن برای مطالب آن‌ها را از هم تفکیک کنم اما باز هم پیدا کردن مطلبی خاص برای مخالبان شاید کمی دشوار به نظر برسد. پاییز 1393 بود که به این فکر افتادم که وبلاگ دیگری تاسیس کنم و مجموعه مطالب وبلاگ سیاه مشق را برای دانلود در آن قرار دهم. در این وبلاگ مطالب قرار داده شده در وبلاگ سیاه مشق را برای دانلود در اختیار خوانندگان می‌گذارم. سعی خواهم کرد در آینده لیست را از ابتدای سال 1390 کامل کنم. فعلا تنها انتشار فایل‌های صوتی جلسات مثنوی خوانی امکان‌پذیر است. فایل صوتی جلسات ادبی شهرستان مانند بزرگداشت استاد قهرمان و نکوداشت استاد نجف زاده و جلسات نافه و ... را هم به تدریج برای دانلود در وبلاگ قرار خواهم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.